دانلود فیلم آموزش پیشرفته زبان ++C – دانشگاه Stanford جلسات ۲۱ الی ۲۴

.

.

.

.

C++ Programming Abstractions Tutorial from Stanford University|21 To 24

صنعت تجرید را می بایست جان و سرچشمهٔ اصلی سادگی، شیوایی، و زیبایی در تفکّر و اندیشه‌ورزی، زبان، منطق، ریاضیّات، فلسفه، و هنر دانست. تجرید در مهندسی نرم‌افزار را می‌ توان همان امتداد و استمرار تدابیر و مفاهیمی چون توسّل به استفاده از متغیرها در جبر به منظور مدیریت پیچیدگی دانست. همان طور که با ترکیب عملیّاتی مثل جمع، پیسیلرنینگ و ضرب با متغیرهای جبری می‌توان به علم حساب حالتی تعمیم‌یافته داد، در برنامه‌های کامپیوتری هم می‌توان با استفاده از متغیّرها و توابع برنامه‌نویسی، همان هدفها را دنبال کرد. تفاوت بسیار عمده را این بار باید در پیچیدگی، مقیاس‌پذیری، سرعت و کارایی، و ابعاد بزرگ‌تر و گسترده‌تر مسائل مورد محاسبه جستجو نمود.

درواقع تجرید یا انتزاع (Abstraction)، در حوزه علوم رایانه به معنای تفکیک مباحث مربوط به هم و نگریستن به موضوع جدای از مباحث وابسته به آن است. مزیت این کار در مهندسی نرم‌افزار کمک به مدیریت پیچیدگی و پیشگیری از وابستگی (Tight Coupling) اجزای سیستم به یکدیگر می کند که باید در سامانه‌های نرم‌افزاری تا حد امکان از آن کاست.

مجموعه آموزشی امروز، مجموعه ای با ارزش از دانشگاه استندفورد است که به گونه ای ویژه بر روی تجرید، قوانین مهندسی نرم افزار، شئ گرایی پیشرفته و… تمرکز دارد. همانطور که می دانید، به دلیل نزدیکی زبان سی پلاس پلاس به زبان جاوا،پیسیلرنینگ این آموزش برای عزیزانی که بر جاوا تسلط دارند نیز مفید خواهد بود. این ویدئوی آموزشی برای برنامه نویسانی که در سطح قابل قبولی هستند، بسیار مفید خواهد بود. این مجموعه، شامل ۲۷ جلسه است که در این پست، جلسات ۲۱ الی ۲۴ ام گرد هم آمده اند.

برای مشاهده جزئیات و دانلود این مجموعه آموزشی نفیس، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

————————–

حجم: ۵۶۳ مگابایت

زبان: انگلیسی

پسورد: www.p30learning.com

.


.

لینک دانلود مستقیم با قابلیت resume

.::برای دانلود کلیک کنید::.

.

Share

مطالب مرتبط

3 نظر

  1. رامين ۰۵ مرداد ۱۳۹۰۰۵ مرداد ۱۳۹۰ گفته:

    واقعا سایتتون محشره
    یه مدت فکر می کردم سایت های ایرونی اون چیزایی که من می خوام ندارن ولی حالا که با سایت شما و چند تای دیگه آشنا شدم و بیشتر مطالبتون رو دنبال می کنم می بینم نه زیاد هم این جوریا نیست

    درخواست

    لطفا محصولات دیگر شرکت E-Council Academy

  2. فاطمه ۰۵ مرداد ۱۳۹۰۰۵ مرداد ۱۳۹۰ گفته:

    خیلی ممنون از سایتتون

  3. لی لی ۰۵ مرداد ۱۳۹۰۰۵ مرداد ۱۳۹۰ گفته:

    لطفا نرم افزار تایپ بفرستید

*

*

Top