۰۷ اسفند ۱۳۸۹بایگانی مطالب ماهانه:

فیلم آموزش Microsoft Project Server 2007

فیلم آموزش Microsoft Project Server 2007

مدیریت امروز نیازمند ابزارهای دقیق برای دستیابی به اهداف پروژه ها می باشد. کنترل پروژه یکی از مهم ترین ابزار های مدیریت به شمار می رود. با توجه به پیچیدگی مباحث مدیریت کنترل پروژه ، طراحی و برنامه ریزی پروژه ها به روش قدیمی و بدون استفاده از سیستم های مکانیزه مخصوصا در پروژه های بزرگ بسیار دشوار و مستلزم صرفه هزینه و وقت زیاد می باشد. امروزه برای سهولت برنامه ریزی کنترل پروژه ، نرم افزار های گوناگونی توسط شرکت های بزرگ نرم افزاری عرضه شده است. نرم افزار Microsoft Office Project Server 2007 راه حل تحت وب شرکت مایکروسافت برای مدیریت پروژه های سازمان ها و ادارات می باشد که برخی از بزرگترین مزایا و خدمات آن را می توان به این گونه بر شمرد :

– هوش تجاری و یا همان Business Intelligence را بهبود می بخشد
۲ – Office Project Server همکاری و هماهنگی بین کارکنان مختلف را باعث می شود
۳ – این برنامه سبب بهره وری منابع مالی و انسانی می گردد پی سیلرنینگ
۴ – نرم افزار Office Project Server 2007 توانایی مدیریت کلیه پروژه را داراست
۵ – Project Server در مدیریت پروژه های کوچک و بزرگ تواناست
۶ – بهبود مداوم بهره وری توسط Microsoft Project Server 2007 صورت خواهد گرفت
۷ – بدست آوردن سود واقعی و متناسب با سرمایه گذاری از طریق آن عملی می گردد
و بسیاری موارد دیگر که از حوصله مقاله خارج است.

.

Share

دانلود فیلم آموزش VMware Workstation 7 و مدیریت ماشین های مجازی

. . . .VMware Workstation 7 Fundamentals همانطور که می دانید نرم افزار VMware Workstation نرم افزاری است که بوسیله آن می توان ماشین های مجازی را ایجاد و با آن ها در این نرم افزار کار کرد . این نرم افزار امکانات بسیار کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و بی شک یکی

Share

دانلود فیلم آموزش جامع لینوکس Redhat

امروز برای طرفداران لینوکس، هدیه ای بسیار ویژه داریم! مجموعه آموزشی امروز یکی از کامل ترین محصولات موجود در جهان برای یادگیری نصب ، پیکربندی راه اندازی سرور ها و سرویس های مختلف و در نهایت ایمن سازی Redhat می باشد .

این مجموعه آموزش ویدئویی محصول موسسه معروف و نامی LinuxCBT است که به مدت زمان ۷۵ ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد . امیدواریم نهایت استفاده را ا این آموزش فوق العاده ببرید.

.

Share

دانلود فیلم آموزش ویژگی های جدید C# 2008

برای بسیاری از برنامه نویسان که از ورژن های قدیمی ویژوال C# همچون ویژوال C# 2003 استفاده می کنند ، ویژوال C# 2008 نامفهوم می نماید.این افراد برای آموختن این ویژگی های جدید Visual Studio 2008 دچار مشکل هستند چرا که کتب و مقالاتی که این مطالب را به خوبی آموزش دهند بسیار محدود می باشند . موسسه آموزشی AppDev برای این دسته از برنامه نویسان مجموعه آموزشی را که پیش رو دارید تهیه نموده است تا با مطالعه آن بتوانند به سرعت کاملا بر ویژگی های جدید Visual Studio و همچنین C# 2008 مسلط گردند .

Share

دانلود فیلم آموزش نرم افزار Cubase 6

همانطور که می دانید، نرم افزار Cubase یکی از قدرتمندترین و در عین حال ساده ترین نرم افزارهای موجود در زمینه ضبط و ویرایش اصوات می باشد. فیلم آموزشی امروز، مربوط به آموزش آخرین و جدیدترین نسخه این نرم افزار یعنی Cubase 6 می باشد. این آموزش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و جوانب مختلف این نرم افزار را مورد بررسی قرار می دهد.

Share
تصویر LightWave 3D 10

دانلود فیلم آموزش مدل سازی قلب انسان در LightWave 3D

  . . . .www.p30learning.com Modeling the Human Heart همانطور که می دانید، نرم افزار LightWave 3D، برنامه ای قدرتمند در زمینه مدل سازی، انیمیشن و خلق جلوه های ویژه در محصولات سینمایی می باشد. قدرت این نرم افزار در مدل سازی برپایه چندضلعی ها یا همان polygonal modeling می باشد. فیلم آموزشی امروز که

Share
Top