۰۹ خرداد ۱۳۹۱بایگانی مطالب ماهانه:

VisCorbel – Exterior Visualization

دانلود فیلم آموزش مدلسازی و رندرینگ نمای بیرونی یک ساختمان ویلایی

دانلود فیلم آموزش مدلسازی و رندرینگ نمای بیرونی یک ساختمان ویلایی

آیا شما هم می خواهید رندرینگ زیبا و واقعی از نمای خارجی طرح هایتان داشته باشید؟
با توجه به نیاز کاربران و همچنین چند درخواستی که تا کنون برای چنین آموزشی دریافت کرده بودیم، پیشنهاد یکی از کاربران در چند روز پیش بهانه ای شد تا آموزشی مناسب که از طرف ایشان برایمان ارسال شده بود را برای عموم کاربران ارائه کنیم.
در این آموزش ویدئویی ۱۵ ساعته که دارای ۱۸ پارت است،از تردی مکس، وی ری، فتوشاپ و پلاگین های کاربردی استفاده شده است.

برخی از مطالب این مجموعه آموزشی نفیس:
آموزش مدلسازی/تکسچرینگ/نورپردازی به صورت قدم به قدم
آموزش مدلسازی ساختمان -پیاده رو -گل -درخت -چمن
ساخت متریال و تکسچرینگ ساختمان ومحیط و گیاهان
نورپردازی و رندرینگ در سه صحنه روز – هوای ابری – شب (توسط پلاگین وی ری)
و در نهایت پست-پرادکشن در فتوشاپ
و…

Share

دانلود فیلم آموزش بررسی و ایجاد حرکات انسان با IK در مایا

. . Creative Development: Advanced HumanIK Tool in Maya در این آموزش مایا بررسی ای بر روی تکنیک ها و تمرین های مناسب و مراحل انجام کار برای استفاده از ابزار سینماتیک معکوس برای حرکات انسان (IK : Inverse kinematics) مایا به صورت پیشرفته خواهیم داشت . در حین این آموزش بعضی از دستور های MEL

Share

دانلود فیلم آموزش ریگینگ در مایا

. . [Lynda.com | Character Rigging in Maya [2012 ریگینگ کردن ( ظاهر آرایی ) کاراکتر در مایا توضیحات پایه ای برای تئوری ریگ را فراهم میکند و  اطلاعات جز را در چگونگی ساخت یک کاراکتر رئال و حرفه ای سه بعدی را برآورده می کند .  مدرس و کارآزموده ی انیماتوری ” جورج مائستری –

Share
Asp.NET MVC 3 Tutorial

دانلود فیلم آموزش حرفه ای ASP.NET MVC 3 با پیاده سازی یک پروژه کاربردی (فاز ۳ الی ۵)

پیرو دریافت درخواست های متعدد مبنی بر ارائه آموزش های بیشتر در زمینه ASP.NET بر آن شدیم تا خلاء موجود را با آموزشی کاربردی تر پوشش دهیم. این مجموعه آموزشی با نگاهی به دنیای واقعی شروع به آموزش ASP.NET MVC 3 می کند بطوریکه از همان ابتدا پروژه عملی ای را آغاز خواهید کرد. این پروژه در ۹ فاز است که هم اکنون فاز سوم،چهارم و پنجم آن برای شما عزیزان آماده شده است. شایان ذکر است، کیفیت این آموزش بسیار عالی بوده (۱۲۸۰×۷۲۰ و استریو) و شامل بیش از هفت ساعت آموزش تصویری است.( فایل های تمرین و سورس کدهای تمام مجموعه را در آرشیو جداگانه و در پست مربوط به فاز اول قرار دارد.)

صمیمانه پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم لذا حتما نقطه نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید.

Share

دانلود فیلم آموزش کار با نرم افزار Adobe Encore CS5

در این آموزش که توسط شرکت توتال ترینینگ ” Total Training ” گردآوری شده است شما را به عنوان یک مولف حرفه ای دیسک ها ” DVD ” در نرم افزار ادب انکور “Adobe Encore” آماده می کند . ساختن منو , ایجاد تغییرات در فتوشاپ , بخش بندی اطلاعات درون دی وی دی , ساخت اسلاید شو ها و کارهای مختلف دیگر که توسط این نرم افزار میتوانید برای ساخت یک دی وی دی مورد استفاده قرار بدهید . همچنین آموزش ساخت زیرنویس و لیست مرتب اجرایی و اصوات پیوستی بر روی اطلاعات دیگر در این آموزش گنجانده شده است .

Share
Top