دانلود فیلم آموزش آشنایی و شروع به کار با Microsoft Expression Web 4

.

.

یکی از پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری شرکت مایکروسافت که سالها در قالب بسته  آفیس در نسخه های مختلف عرضه شده بود نرم افزار Microsoft FrontPage مخصوص طراحی و ساخت صفحات وب بوده است که در چند نسخه ی آخر این محصول به صورت نرم افزار جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس ۲۰۰۷ علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با این امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نموده است که با نام Microsoft Expression Web 2007 عرضه و منتشر شده تا طراحان وب از آن پس بتوانند از این نرم افزار استفاده نمایند.

Microsoft Expression Web  که نرم افزار اصلی و بزرگ پکیج Microsoft Expression Studio 4 است نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.
طراحی های CSS بسیار زیبا، ارائه ی صفحات XML و … بسیار قدرتمند و غنی، پشتیبانی خوب از فن آوری قدرتمند سرور ASP.Net،  مدیریت هرچه بهتر محیط نرم افزار و وظایف و ساخت صفحات کاملا استاندارد و بهینه سازی شده برای نمایش در صفحات مختلف مرورگرهای های گوناگون وب از ویژگی های خوب این نرم افزار است.

مجموعه آموزشی که در پیش روی شماست، متشکل از ۱۰ ویدئوی آموزشی است که در زمینه آشنایی با ویژگی های جدید نسخه ۴ Microsoft Expression Web و همچنین اخت گیری با محیط این نرم افزار بسیار کارآمد خواهد بود. این ویدئوها، از مجموعه آموزشی موسسه توتال ترینینگ انتخاب شده اند.

برای مشاهده جزئیات و همچنین دانلود این مجموعه آموزشی، به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

——————-

حجم: ۸۶ مگابایت

زبان: انگلیسی

پسورد: www.p30learning.com

.

لینک دانلود مستقیم با قابلیت resume

برای دانلود کلیک کنید

 

Share

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. میلاد ۱۴ تیر ۱۳۹۰۱۴ تیر ۱۳۹۰ گفته:

    خیلی قشنگ آموزش داده. تشکـــــــــر
    ولی کرک این نرم افزار نیست و نسخه تریال آن درست کار نمیکنه.

*

*

Top