دانلود فیلم آموزش CSS در Dreamweaver

.

.

video2brain – Getting Started with Dreamweaver and CSS

طراحی وب کار دشواری نیست اما احتیاج به تلاش و جدیت دارد و لازم است تا گام های آموزش طراحی وب به صورت کاملا درست و دقیق برداشته شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا این مسیر کاملا اصولی و با رعایت قواعد و استاندارد های لازم پیموده شود و بهتر آن است که از آموزش های HTML و CSS آن هم در محیطی کاملا قابل انعطاف و سرعت افزا آغاز گردد.
در این فیلم آموزشی اصول طراحی وب با نرم افزار Dreamweaver و CSS گفته می شود. شروع مباحث مروری است مبنی بر این که وب چگونه کار می کند، هم چنین مباحثی نظیر ساخت صفحات وب، جداول ، لیست ها و لینک ها در محیط Dreamweaver آموزش داده می شود. در ادامه شما نحوه بهتر شدن ظاهر وب سایت را با افزودن عناصر گرافیکی و کنترل های ویرایش را به وسیله CSS، فرا خواهید گرفت. در انتهای مباحث نیز چگونگی تست و آپلود وب سایت آموزش داده می شود. به این ترتیب شما آمادگی لازم برای ایجاد صفحات جالب و جذاب را خواهید داشت.
این آموزش به شما سریع ترین مسیر ها را برای ایجاد و طراحی وب سایت با Dreamweaver و CSS نشان می دهد. در بین این مسیر شما اساس و اصول پایه ای طراحی وب را فرا خواهید گرفت.

عناوین مباحث این دوره شامل:
* درک مفاهیم وب
برای این که شما یک طراح موثر باشید، احتیاج به دانستن اصول و مبانی وب دارید. این فصل به مفاهیم کلیدی که در هنگام طراحی وب مهم هستند، می پردازد.
* طراحی صفحات وب با نرم افزار Adobe Dreamweaver
وظیفه Dreamweaver ایجاد و ویرایش فایل های XHTML است. این فصل راه های مختلف برای ساده تر شدن فرآیند فایل های XHTML را نشان می دهد.
* ساخت لینک ها
لینک ها در واقع ستون فقرات یک وب سایت محسوب می شوند! بدون لینک ها، استفاده از سایت وقت گیر
و بی فایده خواهد بود. فرآیند طراحی لینک ها در محیط Dreamweaver در این فصل بررسی می شوند.
* کار با گرافیک ها
فرمت های گرافیکی زیادی برای ذخیره عکس ها وجود دارند، ولی تنها مقدار کمی برای استفاده در وب مناسب هستند. این فصل توضیحاتی در مورد فرمت هایی که برای وب مناسب هستند و همین طور نحوه تغییر اندازه و وارد کردن عکس ها به صفحات وب، ارائه می دهد.
* قالب بندی با CSS
CSS ظاهر و سیمای وب سایت را کنترل می کند و در این فصل شما با این قابلیت ها و امکانات دیگر CSS به خوبی آشنا می شوید.
* مراحل پایانی طراحی سایت
وقتی که سایت شما ساخته شد، شما احتیاج به تست صفحات دارید تا آن را برای آپلود در یک سرور آماده کنید. در این فصل شما نحوه تست و آپلود سایت را فراخواهید گرفت.

برای مشاهده جزئیات و دانلود این آموزش، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

————————–

حجم: ۲۴۳ مگابایت | Size: 243 MB

زبان: انگلیسی | Language: English

پسورد: |Password: |www.p30learning.com

.

لینک دانلود مستقیم با قابلیت Resume

Direct Download Link (Resumable and 100% Free!)

.

Share

مطالب مرتبط

3 نظر

  1. فاطمه ۰۸ مهر ۱۳۹۰۰۸ مهر ۱۳۹۰ گفته:

    salam web khili jalebi darid lotfan amozeshe kar ba naram afzare WYSIWYG Web Builder 7 va Web Page Maker ra begzarid mamnon.

  2. عطا ۰۸ مهر ۱۳۹۰۰۸ مهر ۱۳۹۰ گفته:

    سلام و با تشکر تمامی زحمت کشان این سایت
    سایت خیلی خوبی دارید اما اگر ممکنه حجم نرم افزارهایتون رو کمی پایین بیارید

  3. mahdi ۰۸ مهر ۱۳۹۰۰۸ مهر ۱۳۹۰ گفته:

    salam kheyli mamnoon az zahamat shoma dar rastaye harche pishrafte bishtar hamvatanan dar aloome computer.movafagh va moayad bashid.enshaallah.ya ALI.

*

*

Top